poniedziałek, 22 czerwca 2015

ULUBIENIEC CZERWCA E-NATURALNE TONIK Z GLUKONOLAKTONEM 15%







Kolejny kosmetyk z 
http://e-naturalne.pl podbija moje serce !

Tonik musimy przyrządzić sami w domu, dostajemy wszystkie elementy do łatwego przygotowania. Zestaw składa się z :
Ilość wszystkich składników zestawu jest dokładnie odmierzona.
Tonik z glukonolaktonem ma właściwości łagodzące, odżywcze oraz ujędrniające. Szczególnie polecany jest do pielęgnacji skóry naczynkowej, suchej i trądzikowej. Łagodzi podrażnienia, nawilża, chroni przed promieniowaniem UV.




Tonik działa peelingująco, co mnie bardzo zaskoczyło, pierwszy raz spotkałam się z takim tonikiem. Delikatnie złuszcza skórę, reguluje wydzielane sebum. Rozszerzone pory były moją zmorą szczególnie w okolicach nosa, policzków. Dzięki temu tonikowi stan mojej skóry uległ poprawie w 50%. Pory nie są zatkane, skóra jest wygładzona i znacznie rozświetlona. Tonik nie uczula, szybko się wchłania. Jest również bardzo wydajny. Zdecydowanie polecam skórze, która ma problem z zaskórnikami, zapchanymi, rozszerzonymi porami. To świetny kosmetyk za małe pieniądze. Skóra wygląda bardzo świeżo, jest miękka w dotyku.




1 komentarz: