sobota, 13 czerwca 2015

RECENZJA PRODUKTÓW OD MYPROTEIN





Jakiś czas temu pokazywałam wam produkty od Myprotein, które mogłam wybrać do testowania.
http://www.myprotein.pl/home.dept









IMPACT DIET WHEY

Bogaty w białko i błonnik pomaga osiągnąć poczucie sytości w ciągu dnia. Dzięki czemu nie podjadamy niepotrzebnie. Moim smakiem był smak podwójnej czekolady- doskonale sprawdzał się w szejkach oraz spożywany sam. Smak nie jest za słodki, nie jest mdły, bardzo mi smakował.  Bardzo prosty w użyciu, dzięki czemu nie tracimy czasu na zbędne przygotowania. Wystarczy odmierzyć produkt dodać mleko lub wodę, wymieszać i gotowe...Miesza się na prawdę bardzo dobrze nie wytwarzały mi się grudki, dobrze się rozpuszcza.

Od producenta :

W skład produktu wchodzi także owies o niskim indeksie glikemicznym, który jest zdrowym źródłem węglowodanów, zapewniających zrównoważony dopływ energii do organizmu.
 Oprócz podstawowych makroskładników Impact Diet Whey zawiera także wiele składników dodanych specjalnie, by ułatwić pozbycie się zbędnych kilogramów, w tym:
  • Wyciąg z herbaty zielonej: silny przeciwutleniacz, który może wspomagać termogeniczne działanie produktu Impact Diet Whey
  • Acetyl-L-karnityna: aminokwas niezbędny do metabolizowania tłuszczu w organizmie
  • Niezbędne kwasy tłuszczowe: dostarczają zdrowych tłuszczy, by nie zabrakło paliwa do wysiłku
Dzięki zawartości poniżej 200 kalorii w porcji Impact Diet Whey jest znakomitym uzupełnieniem diety ukierunkowanej na utratę zbędnego ciężaru i alternatywą dla niezdrowych przekąsek między posiłkami.

Jeśli macie ochotę na słodką przekąskę to proponuję pyszny koktajl:
- średni banan
- 6 truskawek
- kefir/mleko odtłuszczone
- pół miarki odżywki Impact Diet Whey
- kostki lodu

Wszystko blendujemy, idealny koktajl na upalne dni ;-)







THERMOPURE 


Preparat termogeniczny łączy w sobie wiele składników o potwierdzonym działaniu odchudzającym.
Z odpowiednią dietą i ćwiczeniami przyczynia się do spalania tłuszczu w organizmie oraz pomaga zredukować wagę.
Zwiększa poziom energii, dodaje nam powera i pozwala bardzo się wypocić podczas treningu.

W jego składzie min. znajdziemy witaminy B12, B6, chrom, wyciąg z  zielonej herbaty, kofeinę, wyciąg z papryki,






Od producenta :

Thermopure zawiera także wyjątkową mieszankę termogeniczną (kofeinę, ketony malinowe i cayenne), która, jak wykazano, zwiększa tempo podstawowej przemiany materii w trakcie ćwiczeń fizycznych, dzięki czemu spalisz więcej kalorii. By przeciwdziałać pobudzeniu, które jest częstym efektem ubocznym kofeiny, posiada L-teaninę, aminokwas powodujący stan odprężenia i relaksu.


Moja waga w ciągu miesiąca spada ok 4-5 kg.
Tak i było w przypadku stosowania Thermopure, jednak zauważyłam, że zmniejszyła się zawartość tkanki tłuszczowej w moim organizmie. Co widocznie widać na zdjęciu. 
Pamiętajcie jednak, że odpowiednia dieta i ćwiczenia to podstawa.
Ja ćwiczę 5-6 razy w tygodniu od 45-85 minut, jeśli nie robię treningu to idę na Kije ;) (Nordic Walking). Jak każdy mam jakieś wpadki z jedzeniem, ale już coraz mniejsze. 
Tak więc zdrowe odżywianie+ regularne treningi to podstawa !







3 komentarze:

  1. Słyszałam o nich wiele dobrego, jak wykoncze swoje odżywki to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj ja osobiście polecam sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń