piątek, 1 maja 2015

ULUBIEŃCY KWIETNIA PEARL TONIC - LAMBRE

Każda z nas, lubi czuć się dobrze w swojej skórze, dbamy o nią trenując, używamy kosmetyków pielęgnacyjnych, dobrze się ubieramy, aby dobrze się czuć. Która kobieta nie kocha zakupów.. ciuszków.. kosmetyków!? :-)

Ja uwielbiam!Oprócz treningów- zakupy potrafią uspokoić, zrelaksować.. dają nam chwilę ukojenia.
Idąc na trening nie lubię się malować, pocimy się, leci nam z czoła..make-up uważam za zbędny, ale lubię jak moja skóra ładnie pachnie, jest świeża i zadbana.








Nowość w mojej kosmetyczce,która podbiła moje serce!
PEARL TONIC Od Lambre
https://crm.lambre.eu/shop/product/6/8,pearl-tonic.html

Używałam wielu kosmetyków, i to za różną cenę. 
Jakość tego toniku jest nie do opisania, wielkie plusy to dostępność, cena, oraz wydajność.
Starcza na bardzo długo.






Jak tylko dostałam tonik urzekł mnie swoją elegancją! Świetne pudełeczko, luksusowa buteleczka !
Skromność, a zarazem perfekcja w jednym!
A zapach jest nie do opisania !
Tonik działa przeciwzapalnie, przyśpiesza regenerację skóry, tonizuje, nawilża.
Co najważniejsze odświeża skórę, nadaje piękny połysk oraz rozświetla- dzięki czemu moja skóra na treningu nie tylko pięknie pachnie, ale wygląda zdrowo, jest zadbana i gładka.





Od kiedy używam toniku zauważyłam, że zaczerwienienia, które mi towarzyszyły przez dłuższy czas- nagle zaczęły znikać, skóra jest w bardzo dobry stanie, napięta i pachnąca!





Tonik na pewno będzie u mnie stałym bywalcem!




1 komentarz:

  1. Nie znam, nie używałam :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń