poniedziałek, 23 marca 2015

e-Naturalne ulubieńcy marca olej tamanu,Krem ujędrniająco-odżywczy, intensywnie regenerujący+ rozdanie

Ostatnio miałam przyjemność skosztować produktów ze sklepu http://www.e-naturalne.pl
Mam na prawdę bardzo dobre zdanie o tym co naturalne, szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki, które uwielbiam :)




Olej TAMANU - niepozorna buteleczka skrywa w sobie coś wielkiego. Jak podaje producent:
 Olej Tamanu sprzyja gojeniu wyprysków, zapobiega tworzeniu zaskórników, łagodzi stany zapalne oraz redukuje blizny. Dobrze wchłania się w skórę, dając poczucie nawilżenia, uelastycznienia, a także odżywienia.

Olej stosowałam szczególnie na twarz, codziennie na noc. Na noc ze względu na to, że olejek ma dość specyficzny zapach oraz jest tłusty. Od zawsze borykałam się z zaskórnikami w okolicach brody, oraz z rozszerzonymi porami na nosie. Jestem w szoku jak po tym olejku twarz szybko mi się zregenerowała. Rozszerzone pory są coraz mniej widoczne, a twarz jest nawilżona, wygładzona.. rewelacja. Spokojnie można powiedzieć,że sprawdza się lepiej niż nie jeden krem z wyższych półek sklepowych. Olej ma wiele właściwości dzięki czemu pozbędziecie się blizn,zregenerujecie skórę,pozbędziecie się stanów zapalnych na skórze i wiele innych.
Jest bardzo wydajny przez co buteleczka wystarcza na na prawdę długi czas.






Krem ujędrniająco-odżywczy, intensywnie regenerujący- Pierwsze co mnie zaskoczyło to bogata receptura tego kremu która dzięki składnikom nawilża,regeneruje i wygładza.
Wielki plus za to, że krem mogą stosować kobiety w ciąży.
Tłusta konsystencja, która szybko się wchłania, pozostawiając skórę napiętą, i bardzo nawilżoną.
Kremu używałam szczególnie na uda, brzucho, ręce - jedno muszę mu przyznać moje rozstępy się wygładziły, stały się prawie nie widoczne, skóra się odżywiła i stała się bardziej napięta.
Niestety mam niedoczynność tarczycy przez co moja skóra jest strasznie wysuszona, ten krem pomógł mi ją w końcu zregenerować i nawilżyć.

Jeżeli dążysz do redukcji masy ciała i boisz się rozstępów to musisz mieć ten krem.
 Specjalnie dla Ciebie zrobiłam sobie zdjęcie przed zastosowaniem kremu i po.
Efekty robią wrażenie :)




Ulubieńcy marca ? Zdecydowanie :-)
Zapraszam również na mój profil na fb, gdzie czeka na Ciebie małe rozdanie. https://www.facebook.com/fitnesseveryone
Do wygrania jest olej Tamanu.






7 komentarzy:

  1. jak długo był stosowany ten krem, że się tak wygładziły te rozstępy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten efekt na zdjęciu uzyskałam po 30 dniach stosowania kremu.

      Usuń
  2. A czy rozstępy były świeże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, borykałam się z nimi od dłuższego czasu.

      Usuń
    2. Jak widać stare się wygładziły, a nowe się nie pojawiają co mnie bardzo cieszy. Skóra jest odżywiona, napięta i gładka.

      Usuń
  3. WOW> Widać różnicę :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaa! a mówią, że na rozstępy już nic nie pomoże. a tutaj takie cuda.

    OdpowiedzUsuń