piątek, 17 lipca 2015

JAK KOLAGEN NTC ODMIENIŁ MOJE ŻYCIE, PRZEKONAŁAM SIĘ NA WŁASNEJ SKÓRZE...

http://kolagen-ntc.pl/index.php?lang=pl

Kolagen to najważniejsze białko strukturalne w organizmie człowieka.
Największe ilości kolagenu w ciele człowieka występują w skórze, w której stanowi ok. 70% wszystkich białek. 
Kolagen odpowiedzialny jest za zdrowie naszej skóry, jest jednym z podstawowych budulców narządów.








ROLA KOLAGENU W ORGANIZMIE

Skóra jest jednym z najważniejszych narządów w naszym organizmie.
Często zostaje poddana próbie i ulega procesom fizjologicznym takim jak dojrzewanie, poród, przemiany hormonalne.Skóra jest najbardziej narażona na uszkodzenia.
Włókna kolagenowe podlegają ciągłym zmianom w naszym organizmie. Wraz z wiekiem stają się słabsze i bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne.W walce z procesami starzenia się należy zadbać przede wszystkim o odpowiednią ilość kolagenu w skórze.

Czym jest Nanotropocollagen ?
To aktywny kolagen naturalny nowej generacji w formie skoncentrowanego żelu. Doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę oraz wspomaga jej odnowę komórkową.
NTC zawiera aktywne cząsteczki tropokolagenu, który jest taki sam jak ten, który powstaje w ludzkiej skórze.
NTC przenikając przez pory w skórze uzupełnia ubytki i wspiera procesy odnowy komórkowej. Odbudowuję skórę wewnątrz, poprawiając jej kondycję i wygląd.
Jest to preparat w 100% NATURALNY ! Nie zawiera sztucznych barwników oraz parabenów. Nie wywołuje podrażnień.







JAK PRAWIDŁOWO STOSOWAĆ NTC ?

1. Oczyść i nawilż skórę.
2. Rozprowadź kolagen, skóra podczas rozprowadzania tropokolagenu powinna być cały czas nawilżona. Wymieszaj kolagen z kropelkami wody na skórze.
3. Wklepuj delikatnie w skórę, ku górze. Masaż powinien trwać minimum 5 minut.
4. Po aplikacji możesz nałożyć na skórę ulubiony krem. Ważne jest aby nie zawierał on w swoim składzie cynku, siarki, kwasów owocowych i salicylowych,ceramidu, cytokinu i retinolu.

JAK PRZECHOWYWAĆ KOLAGEN ?

Należy przechowywać go w zamkniętej buteleczce.OD 6 DO 15°C, w zaciemnionym i suchym miejscu.
Wymagania te spełnia górna półka w lodówce.


DLA KOGO ?
Dla kobiet, dla kobiet w ciąży. 
* Zmarszczki,
* Sucha cera,
* Cellulit,
* Przebarwienia.
* Rozstępy,
* Trądzik,
* Blizny,
* Poparzenia





MOJE PRZEMYŚLENIA

"Mój" NTC stosowałam na :
* Twarz,
* Rozstępy na piersiach

Każda kobieta będąca na redukcji, wie o czym zaraz napiszę. Pielęgnacja skóry podczas utraty wagi jest na prawdę bardzo ważna. Rozstępy są na porządku dziennym, możemy się do nich przyzwyczaić lub zacząć z nimi walczyć. Ja do moich nie chcę się przyzwyczajać. Jestem młodą kobietą, każda z nas chce czuć się swobodnie i pewnie. Rozstępy na piersiach były moim największym koszmarem. Mimo ciągłej walki z nimi, nie ulegały poprawie.
Do NTC byłam dość sceptycznie nastawiona. Pomyślałam, że skoro mam okazję go przetestować to właśnie skupię się na piersiach. Kolagen ma piękny zapach, który kojarzy mi się  z zieloną herbatą, niestety po kilku chwilach zapach jest już niewyczuwalny.
Aplikowałam go raz dziennie, wystarczyła mi do tego jedna pompka kolagenu. Jest bardzo wydajny. 
Po 4 tygodniach moja walka z rozstępami na piersiach wygląda tak :


PRZED

PO 4 TYGODNIACH






Chyba nie muszę pisać co czuję :) Efekty będę teraz podtrzymywała cały czas. Kolagen na prawdę jest wart swojej ceny, i szczerze polecam go wszystkim, którzy mają problemy skórne.
Jest wielozadaniowy :)

Stosowałam go również na twarz, dlatego aby poprawić kondycję mojej cery.
Genialnie sprawdza się na noc pod krem. Skóra staje się podwójnie odżywiona, przebarwienia znikają. A kondycja skóry ulega wielkiej poprawie.

http://kolagen-ntc.pl/index.php?lang=pl





2 komentarze: