środa, 18 maja 2016

Odchudzanie, Rozstępy, rozciągnięta skóra..

Masz nadwagę.. chcesz schudnąć... chudniesz... borykasz się z rozstępami rozciągniętą skórą.
Po chwili zastanawiasz się, co było lepsze.. nadwaga, czy skóra która Ci teraz przeszkadza.. 
W mojej pracy mam do czynienia z różnymi kobietami, jedne są otyłe bardziej drugie tylko chcą poprawić swoją sylwetkę, ale często pada jedno zasadnicze pytanie : ALE CZY SKÓRA BARDZO SIĘ ROZCIĄGNIE ? CZY BĘDĘ MIAŁA ROZSTĘPY ?

Każda z nas jest inna, każdy organizm wszystko inaczej znosi. Podstawą jest odpowiednia dieta i ćwiczenia, które pomagają w utrzymaniu prawidłowego napięcia na skórze- ciało dzięki nim wygląda estetycznie.

Sama miałam podobne wątpliwości i kiedy jeszcze mało wiedziałam o zdrowym odżywianiu zastanawiałam się co zrobię ze skórą, która zostanie mi po odchudzaniu ( ważyłam 95kg)
Trwałam w przekonaniu.. nazbieram na operację i będę cieszyła się zdrowym ciałem. Bardzo chciałam schudnąć i poczuć się lepiej.. atrakcyjniej.
Moja przygoda zaczęła się w roku 2013 jednak szybko się poddałam i zamiast działać tylko narzekałam.. powróciłam do wszystkiego w grudniu 2014 i zaczęłam działać na pełnych obrotach.. nie myślałam o rozstępach, o skórze.. chciałam po prostu poczuć się zdrowiej, bo przecież zdrowie jest ważniejsze od wyglądu. 
W ciągu roku schudłam 33 kg !!!


Wszyscy pytają się jak to zrobiłam ? Jest jedno lekarstwo.. jak czegoś bardzo chcesz to możesz wszystko!

Po drodze pojawiły się jednak rozstępy, szczególnie na piersiach skóra wyglądała fatalnie (pisałam już o tym na blogu)
Dbałam cały czas , nawilżałam, kremowałam różnymi specyfikami.. efekty może i były ale nie jakieś wow!
Po drodze spotkałam mojego wybawcę ( do dziś jestem wdzięczna NTC ! I to mój ulubiony kosmetyk w pielęgnacji) 
KOLAGEN NTC http://kolagen-ntc.pl

Czym jest kolagen ?
(od producenta)
NTC zawiera w swoim składzie kolagen w postaci uwodnionych nanocząstek tropokolagenu, który wykazuje właściwość odbudowy skóry. Aby to jednak nastąpiło, cząsteczki te muszą zostać włączone w naturalny obrót kolagenu odbywający się w organizmie, czyli muszą trafić do skóry właściwej.

Rola skóry

Skóra człowieka posiada zdolność selektywnego przepuszczania substancji i dzięki temu najczęściej spełniaochronną rolę, ponieważ broni nasz organizm przed wnikaniem szkodliwych i trujących substancji, umożliwiając ich wydalanie wraz z potem. Mimo to jednak czasami nie radzi sobie ze wszystkimi zagrożeniami, szczególnie jeśli jest narażona na dany czynnik ciągle, jak w przypadku długotrwałego stosowania kosmetyków, zawierających szkodliwe barwniki, konserwanty czy parabeny, które mogą przenikać przez skórę, powodując niekorzystne działanie tylko w obrębie skóry albo i na cały organizm człowieka. Dlatego bardzo ważne jest to, aby świadomie nakładać sprawdzone kosmetyki na naszą skórę.

Przenikanie NTC

Preparat NTC pozbawiony substancji dodatkowych cechuje się bardzo dobrą przenikalnością przez warstwy naskórka. Badania potwierdziły jego zdolność przenikania poprzez pory do skóry właściwej, gdzie może wiązać się z elementami jej struktury. Aby to nastąpiło, bardzo ważne jest odpowiednie przygotowanie skóry.

Nasz naskórek pokryty jest ochronną warstwą filmu hydrolipidowego, który chroni skórę przed wnikaniem zewnętrznych substancji. Aby nanocząsteczki tropokolagenu mogły przeniknąć do skóry właściwej, należy usunąć tę warstwę poprzez zastosowanie delikatnego płynu do oczyszczania skóry. Następnie, gdy skóra jest oczyszczona, pory są rozszerzone, preparat NTC zostaje wchłonięty do skóry właściwej poprzez podstawowe drogi przenikania, czyli przede wszystkim przez pory skórne.

Gdy nanocząsteczki tropokolagenu trafią do skóry właściwej dzięki swej biozgodności, uzupełniając ubytki naszego biologicznego kolagenu – odbudowują one naturalną matrycę kolagenową, która stanowi rusztowanie dla naszej skóry.

Działanie w skórze

Zawartość kwasu mlekowego w preparacie, oprócz tego, że przywraca odpowiednie pH skóry, dodatkowo ma działanie złuszczające i rozszerza pory skórne, ułatwiając przenikanie cząstek tropokolagenu. Dlatego też preparat NTC w warstwie naskórkowej działa liftingująco poprzez usuwanie zrogowaciałych komórek powierzchniowych, a dodatkowa zawartość kwasu hialuronowego powoduje natychmiastowy efekt nawilżenia i świeżości skóry. Przenikając głębiej, do dalszych warstw naskórka i skóry właściwej, tworzy lub uzupełnia siatkę kolagenową, która odpowiada za sprężystość i elastyczność skóry, pobudza odnowę komórkową, która przyczynia się do spowolnienia procesów starzenia, a także pobudzając proces tworzenia naszego kolagenu w skórze prowadzi do odbudowy skóry i przywrócenia jej naturalnego wyglądu.


Kolagen pełni zasadniczą role w pielęgnacji mojej skóry dzięki niemu mogę powiedzieć, że uniknęłam obwisłego worka na brzuchu i zaleczyłam rozstępy ich widoczność znacznie się zmniejszyła. 








1 komentarz:

  1. Przydatne nie powiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    wobecsiebiesamego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń